sobota, 4 stycznia 2014

Źle się czuję

Od ostatniego posta dwa razy wymiotowałam, nie wiem z czego, zmuszać się nie potrafię, zresztą nic nie jadłam. Możliwe, że odpowiedzialne są za to zapachy z kuchni? Bo mamy swoją pizzerię i ostatnio codziennie tam pracuję. Cóż, jestem z siebie dumna, że codziennie pracuję w kuchni, i mimo wielu pokus nie przerwałam głodówki. Ale martwię się, bo mama powiedziała mi dzisiaj, że schudłam (wydaje jej się), a jak jeszcze zauważy, że wymiotuję, to oskarży mnie o bulimię. Znacie może jakieś domowe sposoby na powstrzymanie wymiotów?

2 komentarze:

  1. brawo że ci się udaje <3
    hm na powstrzymanie... niestety nic mi nie przychodzi do głowy... iężka sprawa :(

    trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wytrzymałości - fajny blog bd wpadać :*

    http://formeandmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń