sobota, 4 stycznia 2014

Zaczynam

Witam, moje Motylki
Pro-anę odkryłam niedawno, odchudzać się zaczęłam dopiero dwa dni temu. Uznałam, że będzie mi potrzebne wsparcie, dlatego zakładam tego bloga. Mam 172 cm wzrostu, moja waga wyjściowa to 74,7 kg. Dzisiaj jest trzeci dzień całkowitej głodówki, na wadze 72,6 kg. Trzymajcie za mnie kciuki. Jutro zamierzam zjeść kromkę chrupkiego pieczywa i wypić do tego mały jogurt naturalny, jeżeli będę bardzo głodna. Za jakiś czas wstawię tu moje zdjęcie i będę starała się regularnie je wklejać, żebyście mogły ocenić, czy trzymam się i coś mi to daje.

2 komentarze:

  1. hej. :) tu w gronie motylkow na pewno bedzie Ci latwiej. :) wzajemnie sie wspieramy i pomagamy. :)

    powiem Ci, ze glodowka calkowita to nie jest najlepsze wyjscie. :c bedziesz miala napady.. polecam Ci diete sgd, albo abc. Z tym powinno byc Ci latwiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o nich poczytam, może skorzystam. Dziękuję za radę. ;*

      Usuń